Nyttofredag!

Kommentera
Denna fredagen har jag gjort så mycket nytta så det räcker och blir över. Dagen började med att jag ringde en massa samtal, sedan slängde jag i en tvätt, strök en massa kläder (säkert tre tvättar). När mamma kom hem åkte vi iväg och kollade på kakel, de hade 50%. Tyvärr så upptäckte vi att de inte hade öppet idag - typiskt när vi skulle shoppa loss, vi hade redan valt kakel till golv och vägg till gästtoan och golv till tvättstugan i det nya huset. Tyvärr så vet vi inte om de ska ha öppet något mer... Så typiskt!!!

Vi körde vidare till Karlskronamöbler där det visade sig att de sålde ut presentartiklar och textilier för halva reapriset. Mamma hittade en fin vaxduk och jag shoppade en vas och en ljushållare från Cult Design. 



Dessa fick jag för 69:- Snacka om fynd!!!