Marimekko

2 kommentarer
Fick ett jätte fint Marimekko set när jag fyllde år av mina föräldrar, 4 st glas, bringare, bricka och salladsbestick. Fick också ett presentkort på Karlskronamöbler så nu kan man snart köpa det efterlängtade soffbordet. Av min syster fick jag ett snyggt SNÖ halsband och en vit tunika.



Bild: egen
 
1 Josse:

skriven

Är avundsjuk på dina fina,fräscha presenter ska du veta! Hoppas du har hunnit njuta lite av "spikmattan" och att den hade samma effekt som du hoppades. Trevlig helg!

2 Svar till josse:

skriven

Jag har bara prövat spikmattan två gånger, första gången gjorde det jätte ont att lägga sig på spikarna men sedan gick det bättre. Väldigt avslappande så andra gången somnade jag :). Har du prövat att ligga på en spikmatta? Annars får du pröva min i sommar. Trevlig helg!