Snyggt designpapper

2 kommentarer
Denna måndagen är både ris och ros, dagen började med att jag skickade in min examinationsuppgift Omvårdnadsprocessen-en metod för att kvalitetssäkra omvårdnadsarbetet. Skönt att ha den klar, på torsdag ska vi ha seminarium i gruppen om våra uppgifter. När jag skickat iväg uppgiften tänkte jag att jag skulle åka till sommarstugan nu när det är så fint väder, tror ni inte att jag hade fått en P-bot på bilen. Himla typiskt, när jag parkerade bilen igår så såg inte jag att man inte fick stå där. Och det värsta är att lapplisan hade satt boten bara 30 minuter innan jag skulle köra iväg. Jaja 400 kr fattigare så är jag ändå rätt nöjd för det är så himla fint väder idag.


Tänkte skriva lite om en serie mönstrade hushålls- och toalettpapper som släppa denna veckan. Det svenska designkollektivet 10-gruppen har i samarbete med Edet designat super snyggt papper. Pappret kommer att finnas i butikerna under våren och sommaren 2009 och kommer endast att finnas i begränsad upplaga. Så nu kan man ha hushållspapper även som servetter. 



Bild: Pressbild från 10-gruppen och Edet
 
1 Anonym:

skriven

Usch vad irriterande med parkeringesböter. Snyggt papper, det ska jag hålla koll på i affären, vill ha det gröna mönstret.

2 Betina:

skriven

Snyggt papper! Sånt vill man ju ha :)