5 april

En kommentar

Idag är sista dagen på påskledigheten så imorgon bär det av till skolan igen. Tycker som vanligt att tiden går alldeles för fort när man är ledig. Idag måste jag ta tag i allt plugg som ligger och väntar på mig. Så fram med författningshandboken för sjukvårdspersonal för nu ska det pluggas författningar, lagar och styrdokument.
Inte det roligaste men ett nödvändigt ont!!
 

Har förresten går och kärat ner mig i de engelska klockorna. Finns bland annat att köpa på Alvas hus men för min plånbok är de lite väl dyra där. Men igår sökte jag lite på tradera så det får nog bli därifrån.
Tanken är att fixa om lite i köket, så där skulle klockan få sin givande plats.




Dessa köksknopparna är ju inte fel de heller....



Bilder: Alvas hus

 
1 Camilla:

skriven

Riktigt fina knoppar... har faktiskt exakt likadan (från Indiska tror jag) fast i gammelgrön - de svarta mot silvret är snäppet finare :)