Weekend till Malmö i helgen!!

6 kommentarer

Idag har vi varit iväg hela dagen i mina föräldrars renoverade hus. Tias har målat på övervåningen och jag har burit två lass med grejer. Musse (katten) är fortfarande livrädd och ligger bara under sängen och jamar. Är det någon som har erfarenhet av flytt och utekatt?? Det ordnar sig säkert snart får vi hoppas men han knappt varken äter, dricker eller går på toaletten...

Ikväll sitter jag med hemtentamen som vi gör två och två. Känns som att jag inte får ihop något mer, ideétorka!! Får se om det lättar imorgon annars får jag väll anse mig klar..

Förresten så har vi bokat en weekend till Malmö i helgen, ska bli helt underbart att få komma iväg..
På fredag bär det iväg och vi kommer att bo på Radison SAS hotell.
Ett underbart hotell där vi bott två gånger tidigare, rummen är minst 43 m² stora!!
 

Tog bilder från huset idag men har inte hunnit lägga över bilderna till datorn så ikväll bjuder jag på lite bilder i kategorin inspirerande hem. Här kommer ett ljust och vackert hem där man tar in färger i rummet via tavlorna.
Tavlan över soffan går att köpa på IKEA, visst är det kul att se budget i fina hem?!?!










Bilder: Freshome

 
1 Josse:

skriven

Åhh vad underbart med en weekend, det är ni värda! :D Jag har varit med om att flytta med en utekatt och det enda jag tyvärr kan säga att antigen funkar det lr så funkar det inte. Men ett tips är att stänga om den i det rum den gömmer sig. Ställ in vatten, mat och låda och stäng. Detta är en livschock för Musse och han behöver tid att vara ifred o finna inre lugn i ett rum i taget. Hoppas det fixar sig:)

2 Alexandra:

skriven

Det ser lyxigt ut ialla fall.Trevligt med en weekendresa.

3 Pysseliten:

skriven

Wow vad fint jätte kul att se :) Ett super fint hem med massor av inspration .

4 Cornelia - Mitt Hem & Min Trädgård:

skriven

Våra katter som är ute/innekatter gömde sig i ett par dagar i huset. Vi lät de bara vara och efter ett par dagar blev de för nyfikna o hungriga så då började de smyga fram och gick försiktigt o upptäckte huset. När de kännde sig hemmastadda inne i huset började vi släppa ut dem. vi va rädda att de skulle springa iväg o springa vilse men de vågade bar gå ut en liten bit itaget sen sprang de in igen så höll de på nån dag, tog större o större rundor tills de blev hemmastadda i trädgården.

5 Martina:

skriven

grymt fint!

6 Martina:

skriven

Du får ha det mysigt i underbara Malmö :)