Hej alla bloggläsare..

4 kommentarer

..det var väldigt längesedan jag bloggade sist men nu blev jag lite sugen på att skriva igen. Mycket har hänt sedan jag skrev sist, jag har nu jobbat hela 9 veckor på BB och stormtrivs. Sommaren har i övrigt bjudit på sol, bad och utflykter. Det är inte klokt vad tiden går fort, nu har jag bara denna veckan kvar på jobbet sedan väntar 1 veckas semester innan skolan börjar.

Lite bilder på vår fina balkong:





















Bilder: Egna





 
1 Josse:

skriven

Kul att du börjat blogga igen, det måste du fortsätta med;) Vilkken fina balkong! Du ska få bli min trädgårdsmästare den dagen ja skaffar en balkong;) kram

2 fia:

skriven

Härliga färger.

3 sara:

skriven

Hej Karin, jag hittade ingen mejladress till dig så jag försöker här i bloggen i stället



Jag heter Sara och jobbar på ett företag som heter Progressor. När jag inte jobbar så bloggar jag gärna om inredning. Jag har uppmärksammat din blogg just av den anledningen att du också skriver väldigt mycket om inredning. Jag vet hur viktigt det är som bloggare att kunna ge sina läsare inspiration och framför allt mervärde för att bygga upp en krets av trogna läsare som återkommer dagligen. När jag bloggar om något så vill jag gärna länka till vart jag har köpt en viss produkt, hittat ett bra reafynd eller tipsa om sådant som jag tror att mina läsare skulle ha glädje av.



På Progressor arbetar vi bland annat med en kostnadsfri tjänst/webbsida som heter www.inredningskataloger.se. Det är en sida där vi håller på att samla Sveriges inredningsleverantörer och deras produktkataloger så att man enkelt, smidigt och kostnadsfritt kan beställa hem deras kataloger och låta sig inspireras. Så ta en titt på sidan och beställ så många kataloger du vill!



Anledning till varför jag kontaktar dig nu är för att uppmärksamma dig om vår webbsida där du själv kan uppdatera dig med det senaste i inredningsvärlden. Du har även möjlighet att ge mervärde till dina läsare genom att länka till sidan via dina inlägg så att de också kan få inspiration direkt hem i brevlådan. Länkar du till oss så länkar vi självklart till din blogg på inredningskataloger.se



Låter detta intressant så är du välkommen att kontakta mig, Sara ([email protected]) eller Stefan ([email protected]) för mer information eller ring oss på 08-546 99 173

Mvh/

Sara Mäntyniemi & Stefan Wikström



4 Vanessa:

skriven

Intressant blogg du har! Jag har läst igenom några av dina andra blogginlägg och jag gillar vad jag ser :D.