Fullt upp..

2 kommentarer

Just nu är det fullt upp i min lilla värld. En massa plugg och tyvärr har jag åkt på sådan rygg och axelvärk så det räcker och blir över. Nu har jag snart haft denna himlans värk i en vecka, stackars Tias får gratisjobba som massör men det är guldvärt. Ringde runt idag till massörer men de kunde inte förrän tidigast på måndag, måste ju ha hjälp nu. Men det är väll bara att stå ut. Sitter nu och har förresten gjort hela dagen med en studieupgift där vi ska granska webbsidor utifrån olika målgrupper som t.ex. synskadade och äldre. Detta ska totalt bli 2-4 sidor och bygga på källor som kurslitteratur, FHI:s folkhälsomål, forskning och Landstinget Blekinges webbriktlinjer. En superduper tråkig uppgift och totalt meningslös enligt mig. Nä usch nu har jag varit alldeles för negativ.



Kökshandukar från H&M home
 

 
1 Josse:

skriven

Uscha vad jobbigt med sådan värk! Har du testat att ringa anni? Hon är verkligen super bra och räddade mig från min ryggvärk/migrän. Trist med tråkiga uppgifter med men nu börjar våren komma, köp dig lite tulpaner (som du säkert redan gjort) o njut lite grann;)

2 Svar till Josse:

skriven

Nä inte ringt anni än men det är ju lite långt att ta sig dit bara. Ska göra som du säger. Kram