Hendrix & co

En kommentar

I år lanserar Cult design påskens coolaste familj - den tatuerade tuppen Hendrix, hönan Henna och den lille kycklingen Henke. Roligare än fjädrar och krimskrams  och helt klart ett kul samtalsämne för alla påskfirare.

Just nu står de tre små kycklingarna som ni ser på bilden nedan på min önskelista! Grymt söta...









Bilder: MILQ


Ikväll har jag varit hemma hos mina föräldrar och packat och flyttat en hel del av mitt gamla flickrum. Det är inte klokt vad mycket saker man har. Nu är det iallafall inte så mycket kvar, får väll ta det sista på långfredagen.
Det är rätt mycket att göra nu för att mina föräldrar flyttar i april. Allt ska vara flyttat och huset städat till den färsta maj. Ett stort projekt med tanke på att vi bott i huset i tjugo år.

God natt!
 
1 Josse:

skriven

Mkt snygg hönsfamilj:) Uscha ja kan bara föreställa mig hur mkt ni har att göra.. Har ju flyttat ett antal gånger o det bästa är att man då slänger lite mer för varje gång:P Fast dina föräldrar flyttar ju till ett stort hus så d blir nog inga problem;)