Barnrum

5 kommentarer

Då var det måndag igen och ännu en ny vecka. På förmiddagen var jag i skolan på basgruppsträff där vi redovisade en uppgift på den nya kursen akutmedicin.
Efter skolan hämtade Tias upp mig och vi åkte vidare till mina föräldrars gård och målade klart på övervåningen.
Nu har det gått riktigt bra med katten och han har till och med varit ute en runda.


Ikväll bjuder jag på bilder från Mairo och deras fina barntextilier. Så otroligt gulliga mönster och om jag hade haft barn hade jag säkerligen haft något av dessa fina saker hemma hos mig...

God kväll och god natt kära bloggläsare!!










Bilder: Mairo

 
1 Designing good life - Sarah:

skriven

Mairo har så fina saker. Speciellt gillar jag mattorna men de är lite för dyra för att ha i mina barns rum. Det dröjer nog inte många minuter innan det har målats med kritor eller något på dem...

2 Sus i Hus:

skriven

De har så mycket fint! Hade gärna haft dem om vi hade haft barn. Ha en härlig kväll

Kram

3 Alexandra:

skriven

Det är verkligen fina saker.Gillar mattan och sen så är figurerna så härliga.Det är ju lite dyrare produkter.Så för oss blir det ikea för hela slanten just nu när vi gör om barnens rum.

4 Rebecka:

skriven

Ja jag håller med dig, jättefina barntextilier! Man längtar tills man får inreda ett barnrum =)

Kram Rebecka

5 Rebecka:

skriven

Ja jag håller med dig, jättefina barntextilier! Man längtar tills man får inreda ett barnrum =)

Kram Rebecka