Stressigt

Kommentera
Det har gått lång tid sedan jag skrev ett inlägg senast. Just nu räcker dygnets timmar ej till...
Är just nu ute på praktik och har redan hunnit med elevhälsan och psykiatripraktiken.
I måndags började jag min fyra veckors praktik inom vård i hemmet och det är superkul, det skulle mycket väl kunna vara ett jobb för mig i framtiden. Utöver praktiken är det mååååånga uppgifter, räknade ikväll ut att vi ska göra 10 stycken olika hemtentamen eller seminarium under själva praktiken plus att man ska hinna med d-uppsatsen..... Men hårt slit lönar sig alltid i längden...
 
Idag ordnade jag lite höstfint vid ytterdörren, nu känns det genast lite mer välkomnande.
 
 
 
 
 
 
Denna veckan har jag knappt hunnit se Mattias, vi har gått om varandra totalt. Han har jobbat kväll och jag är praktiserar dagtid. Nu i helgen jobbar han så jag får mycket tid för mig själv.
 
Har höststädat lite ute i trädgården idag och även städat upp lite här inomhus.
Nu tänkte jag sätta mig en stund med lite skolarbete.
 
Trevlig helg!