Sommaren 2013

Kommentera
Sommaren 2013 bara flög förbi och det enda jag minns är virrvarr av jobb även på semestern!!. Känns inte som att vi gjort någonting men när jag ikväll gick igenom sommarens bilder inser jag att Jösses vad rolig sommar vi haft:
 
Sommaren 2013 får sammanfatta den jobbigaste sommaren hittills i mitt yrkesverksamma liv. Med 180 procents beläggning slet vi som djur och arbetade mer än heltid. Vi kämpade oss igenom sorg men också glädje och många av passen kommer jag att minnas resten av mitt liv. Sedan väntade 3 veckors efterlängatd semester då vi slet här hemma med att få iordning räcket på baksidan med målararbete, lister och glas. Sedan började slitet med sockeln som slipades ner och blev upputsad. Fasaden på altanen revs även ner och fick nytt virke och målarfärg.
 
Mitt i allt detta kaoset har vi ändå hunnit med massor: Student, Kalas, Nostalgiafestivalen, Stockholmsbesök, Öland, Västkusten och Norge.
 
Juni
Studentbal och student:
 
   
 
Min faster 60 års kalas och kusins 20 års kalas:
 
 
Ronneby brunnspark:
 
 
Nostalgiafestivalen:
 
 
Juli
 
Dragsö:
 
  
 
Hampuz 1 år:
 
   
 
Kalmar sandslottsfestival:
 
   
 
Stockholmsbesök:
 
   
 
Kristianopel:
 
   
 
Öland:
 
   
 
 
 
 
Augusti:
 
Västkusten:
 
   
 
 
 
   
 
Norge: