Semester

4 kommentarer
Om exakt tre veckor åker vi till Santa Ponsa på Mallorca. Resan var grymt billig så var snabb med att boka.
Vädret i mitten av maj kan vara allt från bra svensk sommar till regn, så garanterad sol är man ju inte. Vi får hålla tummarna att vädergudarna är på vår sida under veckan vi besöker Mallorca. Annars får vi fördriva dagarna med lite utflykter, har redan tittat ut två utflyktsmål jag gärna skulle vilja besöka, bland annat Marineland och grottorna i Porto Cristo. Första gången jag åker till Spanien och det ska bli kul att äntligen få uppleva annat än Grekland, där vi nu varit två år på raken. Omväxling förnöjer.
 
 
 
 
 
Bilder: Apollo
 
Bilder: Apollo
 
1 Mikxki:

skriven

Vilka underbara bilder, jag är hur sugen som helst på att åka utomlands! :)

Svar: Ja visst blir man sugen. Får passa på att njuta av vårt fina Sverige väder så länge.
karinsinredning

2 Josse:

skriven

Och jag blir inte ett dugg avundsjuk. Inte. Alls. (men jäklar i havet vad värda ni är att åka iväg och bara njuta du o tias! Det unnar jag er verkligen!!)

Svar: Det ska bli underbart men hade ju varit ännu roligare om ni följt med. Vi får ta en utlandstripp med er en annan gång.
karinsinredning

3 Jennyh:

skriven

Åhh vad skönt =)

Svar: Ja längtar grymt mycket!! Passar på att njuta av det fina vädret här hemma nu.
karinsinredning

4 Mirjam Wallmark:

skriven

Fina bilder! :) kram

Svar: Tack!
karinsinredning