Söndagslunk

En kommentar
Söndagslunket fortsätter och just nu sitter jag i tv-soffan och myser framför Farmen och senare SNN-News.
Senare ikväll får jag gräva mig fram i tvättberget.
 
 
Utomhus är det vinterlandskap men inomhus har vi nu fått lite vårkänslor med rosa tulpaner.
 
 
Vasen är från Miomöbler. Ljuslyktor från Orrefors. Bordsduk från Mairo.
 
Imorgon börjar allvaret igen med allt skolarbete. Ska plöja igenom alla d-uppsatser inför mittseminariumet på fredag och spåna lite på min opponering. 
 
 
1 Josse:

skriven

Skönt med en ledig helg (bortsett från tvättandet då), du är verkligen värd lite vila mitt i allt slit. Jag blir ocksså inredningssugen när jag ser ert fina hem och du delar med dig av inredningsinspiration. Vill flytta nu så jag kan börja inreda (även om jag bara kommer ha råd med loppisfynd) ;) KRAMAR och hälsa Tias! <3