Golvlampa

Kommentera
Det härliga vårvädret fortsätter och visst är det underbart med solens härliga strålar.
Idag har jag tillbringat hela dagen ute på vår altan och läst magisteruppsatser inför slutseminariumet på måndag. Skönt att man kan sitta ute hela dagen och kombinera nytta med nöje. Imorgon bär det iväg till Kristianstad för ännu ett examinationsseminarium, många sådana nu i slutet av utbildningen.
 
Den nya lampan har jag nu flyttat runt här i huset och kommit underfund med att den även skulle passa i vårt vardagsrummet. Så med hoppet om att någon lampa skulle finnas kvar i affären åkte jag igår iväg till Netto för att fynda en till men såklart var den slut. Så typiskt!!! Golvlampan får helt enkelt stå i vardagsrummet sålänge så får jag bestämma mig för om den ska stå i vardagsrummet eller vårt sk. datarum.