Första advent

Kommentera
Det var evigheter sedan jag fick en stund över för skrivandet. Det är fullt upp med skolarbete och det är svårt att hinna med allt annat. Jag har nu varit ute på praktik i hela tio veckor och på måndag börjar jag min sista praktik på BVC som varar fram till jul. Ska bli spännande då det faktiskt är drömjobbet för min del...
 
 
Första ljuset är tänt och nu är det bara 23 dagar kvar till julafton!
 
 
Åhhh vad det är mysigt med advent och juletider. Nu börjar tiden med att dricka glögg, julgodis, mys i soffan, tända ljus och kanske lite ledighet. Ikväll ska jag titta på första avsnittet av julkalendern, man blir aldrig för gammal för det. Enligt recensionerna får den gott betyg.
 
 
Idag har det varit underbart väder så har gått en långrunda i skogen och även suttit ute en stund på altanen och myst. Har varit dålig på att använda vår inglasade altan denna hösten men en sådan här dag är det helt underbart med lite tända ljus och en varm och go filt.
 
 
Ha en fortsatt trevlig advent!