Solsken

Kommentera
Vilken underbar vecka, vädergudarna är verkligen på gott humör. Idag har det varit riktigt varmt och skönt, trots lite blåst så har man kunnat njuta av det fina vädret. Har planterat lite växter och pysslat ute i trädgården. Strax efter klockan fem på eftermiddagen satte jag mig en stund i kvällsolen på vår altan och läste nya numret av Älskade hem. Det bästa med vårt hus är helt klart att vi har eftermiddagssol. Är det fint väder kan vi njuta av solen ända till klockan åtta på kvällen. Det är riktig livskvalité!
 
 
 
 
Bilder: Karin Svensson
 
Ikväll har jag antagit utmaningen att sy upp gardiner. De som känner mig väl vet att jag inte har någon vidare talang för det där med nål och tråd. Men skam den som ger sig med lite tålamod går det mesta och nu är det förhoppningsvis färdigsytt här hemma på ett bra tag.