Blåsippor

3 kommentarer
Usch vilket konstigt väder, solsken varvas med regn och blåst.
Åkte en runda till Blekingeplantan tidigare idag, härligt med trädgårdsinspiration. De har väldigt mycket fint men idag nöjde jag mig med en påse Gladioluslökar. Hoppas nu på bättre väder imorgon så jag kan plantera dem. 
 
 
Här kommer lite bilder på ljuvliga blåsippor som jag fotade för någon veckor sedan. 
 
 
 
 
 
 Foto: Karin Svensson
 
 Ska sätta mig en stund och ta tag i pappershögarna här hemma. Var längesedan som vi organiserade upp allt och satte det i pärmar. Perfekt uppgift att sysselsätta sig med när vädergudarna inte är på humör. 
 
 
1 Johanna - A dream as a model ♥:

skriven

Riktig fina bilder och bra fokus :)

Svar: Tack!
karinsinredning

2 milina.blogg.se:

skriven

åh så fina bilder :)

Svar: Tack!
karinsinredning

3 linah:

skriven

fint:D

Svar: Tack!
karinsinredning