Magisteruppsats

Kommentera
Stressen har tagit över min kropp och det enda jag känner är panik och ångest inför mittseminariumet på fredag. Försöker intala mig att jag skrivit en bra uppsats men prestationsångesten tar över.
Det är bara två månader kvar till examen och nu känns det som att hjärnan arbetar i högvarv dygnet runt. 
Att skriva en d-uppsats/magisteruppsats kan liknas vid en berg- och dalbana när man för en gångs skull känner att det går framåt så dimper man ner i en flygande fart. Nu håller jag alla tummar och tår att min kära examinator och tillika professor tycker att jag gjort en bra jobb. På fredag ska jag oavsett utgång fira med ett glas champagne!
 
 
Visar lite bilder från vårt vardagsrum, rummet som används mest i vårt hus. Kaminen används nu flitigt om kvällarna när kylan har tagit överhand ute. Känner en enorm längtan efter vår och på något sätt känns det lite bättre att ha tulpaner att njuta av inomhus. Vasen och ljuslyktan är favoriter från Hemtex.