Den har blivit min!!!!

3 kommentarer

Ja det är faktiskt sant, nu är den min!! Som jag har längtat. Beslutade ju mig för att köpa Eva Solos Smileyskål om jag klarade läkemedelstentan som jag skrev i december månad. Tyvärr var skålen slut i butiken så de fick beställa den men nu över en månad senare har Smileyskålen hittat hem till mig. Behövde inte heller betala så mycket för eftersom jag hade ett presentkort undangömt.





Bild: Dansk Design

 
1 Josse:

skriven

GRATTIS!!! den var du verkligen värd! :D

2 Lollo:

skriven

Kommer vara snygg på nya soffbordet=) Jag funderar på att komma förbi er och lägga över lite av dina filmer på min dator som jag kan ha med mig till London. Jag slutar typ 13-14 idag. Är du hemma under dagen?

3 Svar till Lollo:

skriven

Nej jag är ju inte det. Åker väldigt tidigt till Hässleholm. Men tias är hemma i helgen du kan ju ringa han annars får du komma på måndag.