Pappelina

3 kommentarer

Jag bara älskar Pappelinas plastmattor. Skulle vilja ha en av dem i köket för det är både snyggt och praktiskt, man kan ju bara skölja av eventuella fläckar. Ska se sen när vi flyttar vilken färg som skulle passa bäst. Jag är lite feg när det gäller färger, håller mig gärna till svart, grått och vitt men är inte den gröna riktigt snygg? Har ni någon favorit?






 
Bilderna är tagna från Pappelina, Designonline och Förr.

 
1 Emma:

skriven

Håller med om att Peppelina har en massa snygga mattor. Min favorit är en turkos matta, tror att det har blommor. Men den gröna är också super snygg.

2 Emma:

skriven

Håller med om att Pappelinas mattor är super snygga. Jag gillar den turkosa mattan med blommor men den gröna är också super snygg.

3 Malin:

skriven

Tycker att du absolut ska försöka få in lite färg i inredningen. Men visst svart och vitt är också skit snyggt.