Torsdag

3 kommentarer

Idag har jag varit hela dagen i skolan, vi började med basgruppsträff där vi diskuterade ett fall och sedan fikade vi på god kladdkaka med exotiska frukter. Ni ser vilken underbar basgrupp jag hamnat i!!!
På eftermiddagen hade vi en 3-timmar lång föreläsning i akutmedicin, ett väldigt roligt men svårt ämne.
Så nu har jag fyra intensiva veckor framför mig att lära mig och repetera en massa. I kursen ingår också en veckas praktik och jag ska vara på HIA vilket ska bli intressant.

Idag gjorde jag ett besök hos Marias Presenter där jag köpte nya växter till sovrummet och ett fint dekorationshjärta. Hjärtat går också att hänga upp men jag tycker att det blev fint bara liggandes..

Imorgon åker Tias och jag iväg på en weekend till Malmö så det blir inget bloggande på hela helgen. Får därför redan nu önska er en riktigt mysig valborgshelg!!

















Bilder: Egna

 
1 Sofie:

skriven

Vad kul att du har hamnat i en bra basgrupp! Det har jag också och det gör skolan sååå mycket lättare och trevligare :)



Sött hjärta!



Trevlig valborg!

Kram, Sofie

2 Rebecka:

skriven

Fint hjärta och det är alltid fint med nya fräscha växter!

Ha en skön söndag!

Kram Rebecka

3 Camilla:

skriven

Härligt med lite nya fräscha växter :) Hjärtat är ju superfint där det ligger.

Hoppas ni hade det bra i Malmö under valborgshelgen :)