Brist på tid!

En kommentar

Just nu har jag väldigt brist på tid och då blir tyvärr bloggen lidande. De senaste fyra dagarna har jag pluggat och lyckats skriva ihop 30 dataskrivna sidor som jag ska plugga in till tentan. Hårt slit lönar sig och nu har jag drygt 2 veckor på mig att plugga in allt i huvudet.

Nästa vecka har vi praktik och jag har fått min placering på HIA, ska bli kul att göra något annat än att sitta och läsa böcker hela dagarna. Men på den s.k. fritiden får jag väll ändå plugga lite för att skriva omtenta i augusti är inte precis lockande...

Här kommer härliga inspirationsbilder från Mairo. När jag ser dessa bilder blir jag riktigt sugen på sommar så nu tycker jag att ruskiga Maj ska bli sköna Maj-månad.











Bilder: Mairo

 
1 Björnen:

skriven

Wow, härliga bilder och fina möbler. Sökte efter inspiration för uteplats och fann det här smörgåsbordet. Tack för fina tips!