Paus!!

4 kommentarer

Jag har beslutat mig för att ha en bloggpaus på obestämd tid. Har varken tid eller energi över till annat än måsten.. Just nu är det mycket med praktik och plugg till tentan som jag har i början av juni och det gäller ju att prioritera. Jag hoppas att energin kommer tillbaka snart igen.
Till dess får ni ha det underbart och hoppas nu att vi får lite sommarvärme.



Bild: Egen

 
1 Annelie:

skriven

Vilken härlig bild! Superfin blomma!

2 Ida - Decoria.se:

skriven

Det var ju synd.... Hoppas du kommer tillbaks!

3 Camilla:

skriven

Jo.. så känner jag också ibland men sen så har jag svårt att slita mig från bloggen :) På gott o ont ibland!



Lycka till med tentorna o kom tillbaka när du får mer tid över :)



KRAM

4 Emma:

skriven

Nu är det dags för folk att rösta i Veckans Bild! :D

Gå in på min blogg för att rösta eller följa tävlingen.

Ha det bra! (:



Dessutom kan du vinna ett presentkort på 300 kr här: http://thedevilschild.blogg.se/2010/november/tavling-vinn-ett-presentkort-pa-300kr.html