Julklappar

En kommentar
Både Tias och jag ligger nerbäddade i soffan med förkylning och halsont. Vi har laddat upp med febernedsättande, halstabletter och näsdukar. Ikväll blev det hämtpizza och filmmaraton. 
Finns ingen ork för skolarbeten, har lite kli i fingrarna för det är två uppsatser som behöver arbetas med.
 
Lägger upp ett litet inlägg om årets julklappar.
Är väldigt nöjd med mina julklappar, fick precis det jag önskat mig och lite till. 
 
Litografi av David Ehrenstråhle: 
 
 
 
 
Toarpspläden i 100% ull:
 
 
Kay Bojesen apan:
 
 
 
       
 
Muggar från Mateus:
 
 
 
1 Josse:

skriven

Tur i oturen att ni är sjuka båda två, då har ni iaf varandra där i soffan mitt bland alla snoriga näsdukar och laxerande halstabletter ;) En massa krya på er kramar till er! Kan garantera dig att uppsatserna inte rymmer ifrån dig utan att de finns där när du väl orkar igen ;) KRAM <3