Måndag

En kommentar
Återigen måndag och ny vecka. Helgerna går alltid lika fort men känns skönt med ny vecka och nya utmaningar.
Verkar som att detta var den sista dagen "sommarväder" för ikväll är det bara regn och rusk.
 
Det sköna med hösten är att det känns tillåtet att krypa ner under filten framför ett bra tv-program.
Älskar alla serier som nu åter börjar sändas och det bästa med att vara student är att jag slipper alla kväller, nätter och helger och det är guld värt!!
 
Ikväll gottade vi oss med glassbakelser framför En stark resa och Ensam mamma söker.
 
 
Börjar bli lite smått nervös och pirrig inför imorgon.. Imorgon ska jag genomföra min första intervju inför min studie den så kallade pilotintervjun. Det får helt enkelt gå som det går....Efter allt slit verkar jag nu fått ihop 4 st  som är intresserade av att ställa upp på intervju och då återstår bara 6 st ;).
 
 
 
1 Sandra | Inspirera Mera:

skriven

Såg riktigt gott ut och vilka fina skålar!