Tisdag

Kommentera
Igår var första skoldagen och genomgång kring den nya kursen. Efteråt passade jag på att åka vidare mot Hässleholm och hälsa på min faster och kusin. Trevlig kväll med god mat och mycket prat, var inte hemma förrän efter 01 på natten!!  Idag blev det en rejäl sovmorgon och framåt lunch satte vi igång med målningsarbetet på altanen. Vilket fantastiskt målarväder det har varit idag, vädergudarna är just nu på vår sida!! Mattias jobbar kväll så har målat största delen av altanen själv och om det fina vädret fortsätter så ska altanen bli helt färdigmålad imorgon! Ska bli så otroligt skönt att ännu ett projekt snart är klart.
 
Sitter nu i soffan och tar igen mig, känner mig helt slut i kroppen efter dagens målning. 
Försöker nu få lite gjort med skolarbete men datorn och Maria Wern lockar desto mer....
 
Min fasters underbart fina Hibiskusbuske.